Archief:

Hieronder ziet u ons projectoverzicht in de categorie: Straatkinderen.
Lees hier al onze nieuwsberichten over straatkinderen.

A winner is a dreamer who never gives up.
Author: Nelson Mandela

Reddingsplan voor Ulrika

Ziekte, corruptie en andere tegenslagen. De Ulrika Women & Orphans Development Group verkeert in crisis. De nieuwbouw is niet bedrijfsklaar. Bestuur en leiding hebben steun nodig. Tusaidiane stelt een reddingsplan op: het management coachen en het nodige afbouwen. U kunt helpen! Gebruik de donatieknop of maak uw gift over o.v.v.: 'Red Ulrika'. Lees verder over onze aanpak.

Kiwanga Integrated Skills Training Centre ( KISTC)

Motto: “Disability is a hidden ability”, Korte geschiedenis Kiwanga Integrated Skills Training Centre is gevestigd in een voormalig weeshuis en schoolgebouw uit de tijd van Zr. Rose Muyinza ( 1970). Op het terrein van deze school bevindt zich al Philips House, een woonvoorziening voor mensen met zware lichamelijke en geestelijke beperkingen. Het gebrek aan opvang

Music, Dance & Drama Group van Kawempe Youth Centre

De actieve muziek-, dans- en drama groep van Kawempe Youth Center heeft te weinig eigen materiaal. Met eigen spullen en een haalbaar business plan kunnen ze financieel onafhankelijk worden en de trainers en dansers wat geld verdienen. Help deze jongeren aan instrumenten en kostuums. Gebruik de donatieknop of stort een bijdrage onder vermelding ‘Dansgroep KYC’