Archief:

Hieronder ziet u ons projectoverzicht in de categorie: Weeskinderen.
Lees hier al onze nieuwsberichten over weeskinderen.

A winner is a dreamer who never gives up.
Author: Nelson Mandela

Reddingsplan voor Ulrika

Ziekte, corruptie en andere tegenslagen. De Ulrika Women & Orphans Development Group verkeert in crisis. De nieuwbouw is niet bedrijfsklaar. Bestuur en leiding hebben steun nodig. Tusaidiane stelt een reddingsplan op: het management coachen en het nodige afbouwen. U kunt helpen! Gebruik de donatieknop of maak uw gift over o.v.v.: 'Red Ulrika'. Lees verder over onze aanpak.

Kiwanga Integrated Skills Training Centre ( KISTC)

Motto: “Disability is a hidden ability”, Korte geschiedenis Kiwanga Integrated Skills Training Centre is gevestigd in een voormalig weeshuis en schoolgebouw uit de tijd van Zr. Rose Muyinza ( 1970). Op het terrein van deze school bevindt zich al Philips House, een woonvoorziening voor mensen met zware lichamelijke en geestelijke beperkingen. Het gebrek aan opvang

Mushanga Health Unit III en Mushanga Social Centre

Algemeen In het heuvelachtig Ankole ligt het dorpje Mushanga, 40 km ten westen van Mbarara in zuidoost Oeganda. Het heeft naast het Sociaal Training Centre een Gezondheidscentrum, een kerk met pastorie en verschillende middelbare en lagere scholen. De Health Unit begon als ‘dispensary’ in 1958 in een oud schoolgebouw als een eenvoudige kliniek met een