In Nieuws

Blij met nieuwe collega’s

Maar liefst drie nieuwe collega’s zijn recent het bestuur en de werkgroep van Stichting Mirembe komen versterken!

Alle drie hebben hun voetafdrukken in Oeganda achtergelaten en dragen het land en de Oegandezen een warm hart toe.

Eufride Klein Rouweler, uit Elst, behartigt in de werkgroep de belangen van het Mushanga project.

Romko de Kan en Margriet de Kan–Boon, uit Scharendijke, treden toe tot het Mirembe bestuur.
Zij oriënteren zich nog over de taken die zij op zich gaan nemen.

Judith Grootscholten treedt na jaren intensief werk voor Kawempe Youth Centre terug uit het bestuur, maar blijft beschikbaar in de werkgroep als adviseur voor Kawempe YC.

In de Mirembe organisatie onderscheiden wij twee categorieën: mensen die bestuurlijke verantwoordelijkheid dragen en als zodanig ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel, en leden van de Mirembe werkgroep.
De laatsten hebben een meer omschreven taak waarbij zowel de inhoudelijke- als de vergaderbelasting beperkter is.

Maak nader kennis met de nieuwe en de overige leden van het Mirembe team.