Tag Archives: Stichting Mukwano Oeganda

Samen sterker!

Stichting Mukwano Oeganda en Stichting Mirembe zetten zich samen in voor de Elisabeth Namaganda Foundation.

Op 3 februari 2020 hebben wij daar afspraken over gemaakt.
Op 1 september is het Memorandum of Understanding tussen Stg. Mukwano en de ENF getekend.
Dank zij Mukwano kan de bouw aan de parkeerplaats doorgaan. Ondanks de corona beperkingen is de constructie van het restaurant en belendend kantoortje meteen hervat.

Oktober 2019  bezochten de bestuursleden van Stichting Mukwano Kampala.   Het ENF team gaf een korte toelichting over hun kerntaak: het beheer en de uitvoering van het Help Me to School Programme, schoolgelden voor kansarme jongeren. Rose Nayiga, Phiona Nalweyiso en Leonard Musolooza vertelden vooral over de plannen om financieel zelfstandig te worden.