Archief:

Een overzicht van alle projecten die we succesvol hebben afgerond.

Reddingsplan voor Ulrika

Ziekte, corruptie en andere tegenslagen. De Ulrika Women & Orphans Development Group verkeert in crisis. De nieuwbouw is niet bedrijfsklaar. Bestuur en leiding hebben steun nodig. Tusaidiane stelt een reddingsplan op: het management coachen en het nodige afbouwen. U kunt helpen! Gebruik de donatieknop of maak uw gift over o.v.v.: 'Red Ulrika'. Lees verder over onze aanpak.

Mushanga Social Centre, DELTA trainingen

Mushanga Social Centre, DELTA trainingen Project nummer: 7134 Voorgeschiedenis: In 2008 diende Ms. Winfred Nyonyozi een projectvoorstel voor DELTA training in bij stichting Mirembe. Deze aanvraag werd overgedragen naar stichting Melania die in november 2008 voor één jaar € 7.150 toekende. In 2009 was Winfred in Nederland en diende opnieuw een aanvraag in bij Stichting

Mushanga Health Unit III en Mushanga Social Centre

Algemeen In het heuvelachtig Ankole ligt het dorpje Mushanga, 40 km ten westen van Mbarara in zuidoost Oeganda. Het heeft naast het Sociaal Training Centre een Gezondheidscentrum, een kerk met pastorie en verschillende middelbare en lagere scholen. De Health Unit begon als ‘dispensary’ in 1958 in een oud schoolgebouw als een eenvoudige kliniek met een