Archief:

Hieronder ziet u ons projectoverzicht in de categorie: Vrouwen.
Lees hier al onze nieuwsberichten over vrouwen.

When she can care for herself and her family, she will improve her community and change our world.
Author: Unknown

Reddingsplan voor Ulrika

Ziekte, corruptie en andere tegenslagen. De Ulrika Women & Orphans Development Group verkeert in crisis. De nieuwbouw is niet bedrijfsklaar. Bestuur en leiding hebben steun nodig. Tusaidiane stelt een reddingsplan op: het management coachen en het nodige afbouwen. U kunt helpen! Gebruik de donatieknop of maak uw gift over o.v.v.: 'Red Ulrika'. Lees verder over onze aanpak.

Mushanga Health Unit, afgesloten projecten

Op deze pagina staan projecten van Mushanga Hospital Unit die voor 2015 zijn afgesloten. - Mushanga H.U., Reparatie dak hostel (7028) - Fietsen voor dorpsgezondheidswerkers, counselors (7031) - 2 regenwatertanks stafhuis Health Unit (7032) - Mushanga HU Computer (7133) - Mushanga Health Unit Solar Energy (7135) Fact sheet Mushanga H.U., Reparatie dak hostel Project nummer 7028 Contact persoon

Mushanga Social Centre, afgesloten projecten

Op deze pagina staan projecten van het Social Centre in Mushanga die voor 2015 zijn afgesloten. - Mushanga S.C. Zonne-energie (7141) - Mushanga Tumanyane Farmers Association (7075) Factsheet:  Mushanga S.C. Zonne-energie Project nummer 7141 Contact persoon Mirembe: Carla van Thiel Categorie: Onderwijs, energie. Naam partnerorganisatie: The Grail  Uganda Plaats: Mushanga, P.O. box 64, Kabwohe, Sheema District Naam