Archief:

Hieronder ziet u ons projectoverzicht in de categorie: Schoolgeld.
Lees hier al onze nieuwsberichten over schoolgeld.

Education is the most powerful weapon we can use to change the world.
Author: Nelson Mandela

Elisabeth Namaganda Foundation Schoolgelden

'Education is the most powerful weapon to change the world' (Nelson Mandela). Alle Oegandese kinderen willen heel graag naar school! Maar dat kan niet iedereen betalen! Schoolgelden zijn hoog en stijgen jaarlijks. De vrijwilligers van de ENF kennen de kinderen en omstandigheden, en zorgen dat kansarme kinderen naar school- of beroepsopleiding kunnen. Wilt u helpen?

Actieproject Elisabeth Namaganda Foundation (afgesloten)

Noodkreet voor extra schoolgeld: ‘I regret to report to you that we have failed to raise the required fees for term 3. We have a shortage of Ugx. 3,760,000/-  (€ 1000) and the schools opened from 5th to 14th September 2022’. Aldus een dringend appje dat op 5 september jl. bij ons binnenkwam van Rose

Kerstactie 2015: maak het Help Me to School Programme zelfstandig

Het Help Me to School Programme is een schoolgeldenfonds en wil kansarme kinderen in staat  stellen een lagere en middelbare school en beroepsopleiding te voltooien. De kinderen en hun achtergronden zijn bekend en worden gevolgd in het netwerk van sociaal- en gezondheidswerkers rond het Graal Centrum in Kampala. De Elisabeth Namaganda Foundation beheert dit fonds en